سایت سوئدی اعلام کرد: مجیدی، اسطوره استقلال و میلیون‌ها جوان ایرانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 23949
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
خداحافظی کاپیتان استقلال، یکی از سه اتفاق مهم هفته فوتبال ایران از نظر سوئدی‌ها
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس خداحافظی ناگهانی کاپیتان 37 ساله آبی‌پوشان استقلال در پایان بازی با مس کرمان نه فقط هواداران پرشمار قدیمی‌ترین تیم باشگاهی ایران را متعجب و شگفت‌زده کرد، حتی باعث حیرت سوئدی‌‌های فوتبال دوست شد.در گزارشی که یک پایگاه فوتبال در کشور سوئد منتشر کرد، از این اتفاق به عنوان یکی از سه رویداد مهم فوتبالی ایران نامبرده شد.در این گزارش از حذف تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های جام جهانی زیر 17 ساله‌ها در کشور امارات و هم‌چیز صدرنشینی پرسپولیس پس از بیش از 110 هفته به عنوان دو اتفاق مهم دیگر فوتبال ایران نام به میان آمده است.

*فرهاد مجیدی، اسطوره استقلال و محبوب میلیون‌ها ایرانی

سایت سوئدی عنوان کرد فرهاد مجیدی، اسطوره استقلال و محبوب میلیون‌ها جوان طرفدار تیم آبی‌پوش، در هفته ای که گذشت به صورت ناگهانی با تصمیمی شگفتی‌ساز اقدام به آویختن کفش‌های خود کرد.
در این گزارش ذکر شد: هر چند او با استقلال قراردادی تا پایان فصل داشت، تصمیم گرفت در بازی با مس کرمان به دوران طولانی ورزشی‌اش نزد آبی‌پوشان خاتمه دهد. برای این منظور پیراهن آبی را از تن خارج کرد و دور میدان در ورزشگاه آزادی دوید. در گوشه‌ای از زمین پیراهن آبی را روی چمن گذاشت و آن را به نشانه احترام بوسید. این اتفاق باعث شد تا به شدت مورد تشویق هواداران قرارگیرد.
در ادامه این گزارش عنوان شد مجیدی 37 ساله با حضور در کلاس مربیگری به حضور خود در ورزش فوتبال ادامه می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : یک شنبه 12 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');